2008. december 21., vasárnap

Kellemes ünnepeket!



Mindenkinek kellemes ünnepeket és sok finom falatot kívánok!

Az én szaloncukor verzióm:

Már régóta gondolkoztam, hogy milyen legyen, mit rakjak bele. Azt tudtam hogy marcipános lesz, mert azt nagyon szeretem. 2 napja végre rászántam magam, hogy elkezdjem(és végre nem éjfélkor jutott az eszembe).



Hozzávalók:

  • 35 dkg marcipán (Szamos)
  • 15 dkg minimum 55%-os étcsokoládé(én Belcolada-t használtam)
  • 1 marék pirított mandula
  • 1 nagy ek kandírozott narancshéj
  • 1 marék aszalt áfonya
Összegyúrjuk a marcipánt, hogy jobban formázható legyen, kinyújtjuk, kb 1 cm vastagra. A felére rászórjuk az összevágott mandulát, narancshéjat és apróravágott áfonyát. Ráhajtjuk a másik felét és így is nyújtjuk egy kicsit. Utána összegyúrjuk, 2 ujjnyi vastagra nyújtjuk, csíkokat vágunk belőle. Ezekből hurkákat gyúrunk és szaloncukor méretűre vágjuk. Ezeket vonjuk be olvasztott csokoládéval. A csokoládét temperálhatjuk is, úgy szebb lesz, miután megdermed. Végül szép karácsonyi papírba tekerjük őket. Bon appétit!

1 megjegyzés:

Névtelen írta...

BUEK, meg minden, iden nem irsz?
Kovetelem a jogaimat olvasok neveben! :o)